Ta notatka będzie poświęcona Lamborghini Huracan. Huracan to następca
Lamborghini Galardo,po raz pierwszy zarejestrowany w Polsce.
Zainteresowanie było tak duże, że z przeprowadzeniem testu z jazdy trzeba było poczekać do zmroku, gdyż wszyscy przechodzący robili zdjęcia, co powodowało niezwykłe zamieszanie. W ciągu dnia samochód zamknięty był
w garażu Hotelu. Test odbywał sie na ulicach W-wy. Ul. Karową znaną z Rajdu Barburki Trasą W-Z oraz Marszałkowską.
Właściciel Huracana zgodził się na przeprowadzenie tego testu przez redaktora Top Gear pod warunkiem,że trasa nie będzie dłuższa niż 100km.
Drzwi tej wersji Lamborghini otwierają się tak jak u każdego samochodu, jest to nieco zaskakujące, ponieważ do tej pory wszystkie modele posiadały drzwi otwierane do góry.
Wnętrze pokryte jest luksusową czarną skórą, głębokie fotele robią
wrażenie, że siedzi się bardzo wysoko. Drzwi są płaskie bez klamki, która wysuwa się dopiero po przyciśnięciu odpowiedniego guzika na pilocie.
U dołu kierownicy jest zainstalowany czerwony klawisz, który pozwala wybrać tryb jazdy: corsa-używany do jazdy w mieście; sport-usztywnia zawieszenie i przy ogromnych przeciążeniach, do agresywnej jazdy oraz tryb strada-pośredni.
Lamborghini jedzie z mocą 610KM
Prękość maksymalna to 325km/na godzinę
inspiracja Top Gear
Batosz Krępicz.